امروز رفت

امروز رفت دیگه واقعا رفت کیبورد زیر دستم خیــــس شده

چشمام تار میبینه نمیدونم دارم چی مینویسم

نمیدونم چـــــــرا دعاهام بالا نرفت شاید

میون منا خدا یه دره قفلیه که هنوز کلیدشا بدست نیوردم

ازم خواست ازدواج کنم هه مسخــــــره است نههههههه؟؟؟؟

صبر میکنم تا اخر امسال ...

بازم مثل قبل صبوری میکنم صبــــر صبـــر صبـــر

خدایا با اینکه جوابما ندادی ولی بازم میسپارمش دست تو

همه ی این اتفاقا بخاطر تو بود ........ لعنتی

اگه به عشقش ایمان میوردی الان پیشت بود

اصلا زنده موندنت اشتباهه من بدبختش کردم ...

خدایا اخه این چه عشقیه خســـتم خیلی خستــه

کاش میذاشتی بیام پیشت 6ساله که زندگی واسم

بد رقم میزنه طاقت اتفاقه بدی را ندارم خــــــــدا کمکم کن...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 15 تير 1392 ساعت 6:8 توسط حجت